petsbloggen

Alla inlägg under mars 2013

Av ankan och lajsan - 21 mars 2013 20:47

Hej alla! Nu när vi har tema naturen på bloggen kom jag att tänka på sommaren. Ååå..jag längtar så efter sommaren!

Iallafall, Här kommer lite sommarbilder. Se och njut!    

       

 

Åååå...Sommar skynda dig att komma! Kramisar Agnes               

Av ankan och lajsan - 17 mars 2013 09:32

Hej komm på att tänk vad vi utsätter isbjönar dom dör på grund av oss det är så hemskt . jag vill inte att dom ska dö ut.Jag ska ge er ett råd åk inte så mycket bil åk då hellre buss,tåg, gå ännu hellre. Om ni går så får ni också bra kondition snälla snälla. Jag tror inte ni vill att dom ska dö ut kram Lajsan. Snälla snällla

Av ankan och lajsan - 14 mars 2013 17:37

Hej på er! Vi hade tänkt att ha olika teman på bloggen. Vårat första tema är.....Naturen. Vi kommer ta ganska mycket kort på naturen och lite fakta om t.e.x miljöförstöringar. Så hoppas ni kommer gilla det! Ha det bra!

    

Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards