petsbloggen

Alla inlägg under juni 2012

Av ankan och lajsan - 28 juni 2012 11:55

Halloj på er alla. Idag ska jag till min farmor och farfar och fiska Jippi !!!Men nu så blir det dagens sötnos

 

STORA KRAMAR Lajsan!!!!!!!!!!!!!   

Av ankan och lajsan - 27 juni 2012 07:20

  Hallojsan! I Helgen har mina kusiner varit hos mig . Det var jätte kul. Dom sov hemma hos mig 2 nätter.

Här kommer många dagens sötis:

     

   

               

Ha det super!  //Ankan  

Av ankan och lajsan - 26 juni 2012 15:40

Halooo alla petsläsare. För ugnefär två tre timmarsen var jag ,wilma och min pappa på ett jätte mysigt cafe.Hittade flera dagens sötnosar på WeHeartItoch en bild från google. Så varsegoda <3<3<3<3

                                            Kram lajsan <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av ankan och lajsan - 25 juni 2012 07:54

Tjabba på er alla idag blir det ett tidigt inlägg.Jag ska visa två klipp jag tycker dom jätte jätte rolig  .




Kram lajsan  

Av ankan och lajsan - 23 juni 2012 12:56

Tjabba på er alla.Idag så tänkte jag skriva om ett djur ni nog aldrig sätt.Pudun heter den nu undrar ni nod hur den ser ut .Men innan ni få se denn så kommer det lite fakta om den.

  • Sydlig  pudun är den minsta hjortdjuret i värden.
  • Den är bara hälften så hög som ett rådjur.
  • En pudun har en mankhöjd på 38 cm och väger 8 kilo.
  • Pudun lever i djupa skogar i södra halvan av sydamerka på bergkedjan andernas sluttnigar.
  • Den är som mest aktiv på natten.
  • Pudun har små spettsiga horn som är ugnefär 10 cm långa som den tappar varje år

   och så en vidio

Eller hur är det söta det är nog mitt favorit djur nu!!!!!!!!!!!

Kran  lajsan  

Av ankan och lajsan - 21 juni 2012 10:32

Hejsvejs på er alla!! Idag ska jag skriva lite fakta om katter så det inte blir bara dagens sötisar .Föresten är det ju midsommar i morgon det ska bli kul hoppas jag! Men nu blir det katt fakta

  • Katter är släkt med tigrar,lejon,pumor,lodjur helt änkelt sagt med kattdjur!!
  • Katter ser väldigt bra i mörker.
  • Ett  år i kattliv är 17 år i människor år
  • Många katter jagar sin mat själva!!

har det gott igelkot  kram lajsan !!!!!!!!!!!!! 

Av ankan och lajsan - 20 juni 2012 12:33

Sommeren är entligen här käns det som .Det är vell skönt ändå ?Idag så tänkte jag lägga upp lite  bilder  som jag tycker är sommriga så varsegoda             Kram lajsan  

Av ankan och lajsan - 18 juni 2012 19:49

Tjenare alla petsläsare. jag tänkte berätta om vår berätele som vi ska här på petsbloggen 

den ska heta. För det  kommer  jag inte på det!! Piraten havsblod heter den ju .  

                 Jag vet att det är kanske övedrivet mycket bilder jag lägger upp.Men jag kan inte bara stå imot sååå ni får vänja er Kram lajsan   

Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards