petsbloggen

Alla inlägg under september 2011

Av ankan och lajsan - 30 september 2011 20:06

Heeej Ankan som talar. Vad gör ni nu? kanske bara läser bloggen eller kanske tittar du på TV samtidigt. Men jag sitter och skriver ett inlägg OCH tittar på idol  ! Dom 2 första var jätte bra! Men nu ska jag inte störa mer. ha det super!  

Av ankan och lajsan - 30 september 2011 15:04

 Hej!

Det är jag ankan!

Här kommer ett snabbrecept  på fattiga hallon riddare!

till 2 st!

Vispa ihop 1, 3 msk mjölk och ½ krm salt i en bunke.

Tryck ner 2 skivor toastbröd i äggvispet en kort stund.

Hetta upp ett våffeljärn. Klicka i ½ msk smör och lägg i

ett bröd. Tillaga cirka 2 minuter. Upprepa med det andra brödet.

Servera men färska eller frysta tinade bär. Ringla gärna över

lite honung eller stö över lite socker och kanel.

Lycka till!  

Av ankan och lajsan - 30 september 2011 14:42

Halloj!

Idag i skolan hade vi matte.

Det var inte svårt.

Idag är det äntligen fredag!

Har ni något bra helg tips så kommentera gärna.

Imorgon är det lördag. Då ska jag springa ett lopp!

Det kommer bli kul tror jag!

Lisa ska också springa det loppet!

Ha det bra!

kramisar Ankan!  

Av ankan och lajsan - 30 september 2011 13:29

Lisa som talar jag har nyss kommit hem från skolan det var jobbit i skolan men nu är skolan slut  för i dag jag ska leka med en kompis sen ska jag på kalas det ska bli roligt . 

 

 

hejdå från lisis

Av ankan och lajsan - 29 september 2011 20:16

Detta är min favorit låt den heter Marry you av Bruno Mars

Hejdå!  

Av ankan och lajsan - 29 september 2011 19:37

Efersom man inte kommer på vad man ska skriva hela tiden så tänkte jag att jag ska göra en liten matte kluring! Okej,lyssna MYCKET noga. Jesper har 10 kakor. Då kommer Sarah och frågar Jesper: vill du leka gömme? Jaaaa!!! skriker Jesper!

Jag räknar säger Sarah. Och Jesper vet precis vad han ska gömma sig!

Sarah börjar räkna,1 2 3 4...... men på 10 stannar hon hon äter 9 och en halv kaka.

Hur många kakor har Jesper kvar??


Hoppas ni löser den ha det super från ankan!   



Av ankan och lajsan - 29 september 2011 19:32

Här kommer lite ny fotade foton:  här kommer nästa bild!  kommer fler bilder om nån dag! många kramisar ankan!






Av ankan och lajsan - 29 september 2011 19:20

Nu är det dags för kalas hos en kompis det ska bli kul det är i morgon jag längtar såå   

 

 

  DENNA HITTADE JAG NÄR JAG SÖKTE PÅ MIRANDANALLAR ELLER HUR ÄE DEN SÖT     från LISIS

Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards