petsbloggen

Alla inlägg under augusti 2012

Av ankan och lajsan - 30 augusti 2012 15:33

tjabba!!!!!! Det var länge senn jag skrivde jag vet   . Men i morgon ska vi och 5C åka till en sjö och simma.Jaa just det jag och ankan har börjat i femman nu( såå roligt) Men nu blir det  lite söta katt bilder

             kram lajsan           


Av ankan och lajsan - 30 augusti 2012 15:33

tjabba!!!!!! Det var länge senn jag skrivde jag vet   . Men i morgon ska vi och 5C åka till en sjö och simma.Jaa just det jag och ankan har börjat i femman nu( såå roligt) Men nu blir det  lite söta katt bilder

             kram lajsan           


Av ankan och lajsan - 21 augusti 2012 17:53

Tjena! Hoppas du har haft ett bra sommmarlov. Det har jag! Men nu har skolan börjat och det är såååå roligt.

Jag tycker att skolan är super rolig   

Aja här kommer lite söta bilder,så njut:

 

       

 


 


Ha en bra dag!

//Ankan

Av ankan och lajsan - 11 augusti 2012 18:25

Hajhaj på er!! mamma och pappa är med ankans mamma och pappa på fest. ankan elsa och tilda är här !! Så mat är på gång Tacos //lajsan

Av ankan och lajsan - 11 augusti 2012 09:01

Tjena mors i lingon skogen   Ankan här, jag har varit i....Barcelona! Det var jätte roligt,

Men nu är jag hemma igen så nu kan jag börja blogga igen. Jag har också ett tips på en hundleksak.

Här kommer den.


Tennisbollen

Du behöver:

1 tennisboll

Lite hundgodis

Sax

Gör såhär:

Ta tennisbollen och gör ett litet jack.

Sen lägger du i några hundgodisbitar


Hunden kommer att känna doften av godiset och vela ha det

KLART!


Det var tipset ha det super            //Ankan

Av ankan och lajsan - 3 augusti 2012 09:22

Tjabba alla läsare!!! Idag vill jag tipsa er om något roligt. Om du inte har något att göra så kan du göra detta. Om du hittar några kläder som du eller nån annan i din familj haft när dom var små. Så kan du ta på kläderna på dina gosedjur. Ska visa lite bilder som jag har tagit. // lajsan




Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards