petsbloggen

Alla inlägg under oktober 2011

Av ankan och lajsan - 22 oktober 2011 11:00


Hej på dig! Hur har du det? Jag mår toppen! Idag ska jag till min stuga.

Där ska jag träffa mina kusiner!

Det kommer bli toppen! Fast det finns ett problem! Man kan inte vara inne därför att det finns inget golv! Vi gör om! Så vi måste vara ute hela tiden! Och mina kusiner är bara 2 och typ 3 månader. En kille som heter sixten. Han är 2 år! Sen har jag en helt ny född kusin. Hon heter Märta och är typ 3 månader!

Men nu ska jag göra något annat!

Ha det super!

Av ankan och lajsan - 19 oktober 2011 15:35

 


 

Det söta djuret på bilden är en ökenräv. Dom har stora öron och en liten kropp och svans. Ökenräven på bilden är en liten bebis. Jag själv älskar ökenrävar.   

Idag i skolan så hade vi gympa som första lektion. Det var jobbigt. För vi gjorde redskaps brännboll.

För jag är jätte dålig på det. Tycker iallafall jag. ^^

Sen hade vi engelska och sen hade vi rast. Sen skulle vi prata om FN-dagen. Sen åt vi. Det var god mat. Det var makaroner och falukorv. Mums....

Glöm inte att titta in på www.kokarola.bloggplatsen.se

Sen hadde vi rast och sen matte och sen bild det var roligt men sen hadde vi biblotek. Ledsen men måste gå från lajssan   .





Av ankan och lajsan - 15 oktober 2011 19:51

okej  jag har 3 saker att berätta:
  1. veckans djur
  2. skolan
  3. idag (lördag)    
Okej vi börjar väll med veckans djur!
Veckans djur är.......  igelkott!
vISST ÄR DEN SÖT! dET ÄR VERKLIGEN VECKANS SÖTIS!
 
hA DET MEGA SEGA BRA!

Av ankan och lajsan - 12 oktober 2011 18:54

hajsan hojsan! Idag i skolan hade vi bild! DET VAR KUL! vI HÅLLER PÅ MED ETT ÄPPEL. mAN SKA KLIPPA UT  RÖDA, GRÖNA OCH GULA 2,2 RUTOR! dET ÄR JOBBIGT MEN KUL! jAG ÄR NÄSTAN KLAR MED MITT ÄPPEL!

jAG VET INTE HUR MYCKET LAJSSAN HAR KVAR! nU SKA JAG SPELA SIMS 2!

dET KOMMER BLI KUL! mEN INNAN JAG GÖR DET SKA JAG BERÄTTAOM SKOLDAGEN! fÖRST HADE VI GYMPA! dET GICK "VÄLDIGT" BRA! jAG FICK ETT BRÄNSÅR!  (DET VAR INTE SKÖNT)  sEN HADE VI MATTE I EN TIMMEN OCH 10 MINUTER. sEDAN VAR DET MAT. vI ÅT STEKT POTATIS MED KORV.

dET VAR SUPER!    nU MÅSTE JAG GÅ.

Av ankan och lajsan - 12 oktober 2011 16:31

halloj allihop jag har lekt mes ankan i dag vi har gjot massvis med kul föresten jag är ledsen för att jag inte har varit    på bloggen men jag vill Visa lite rum man kan göra




 





 

 

Av ankan och lajsan - 9 oktober 2011 08:41

Idag ska jag göra en jobbig sak! Jag ska simma på en mini-kamp! Det kommer bli jätte jobbilgt! Jag ska simma 50 meter bröstsimm!

50 meter krawl! Sen det sista jag ska simma: 25 rygg! Jo föresten. gillar ni våran toppbild? (kommetera) Nu får ni ha det super för jag måste städa mitt rum=  snyft! hej då från en ledsen anka! 

Av ankan och lajsan - 8 oktober 2011 19:50

Här kommer en försenaD VECKANS SÖTIS:

vECKANS SÖTIS ÄR.......  

katt! Här är en liten liten söt  katt!

Detta är...   ankan hälsar glatt hejdå!

Av ankan och lajsan - 8 oktober 2011 19:03

hAJSAN SVAJSAN! hÄR ÄR ETT LITET, LITET TIPS! Titta här:

  Ett grönt rum! Om du vill veta vad det är för sida så titta på denna bloggen: www.kokarola.bloggplatsen.se och här är lite direktlänkar till innläggen på kokarola, dom finns här och här.

här kommer ett rumm till!:

  Här är ett rum för två glada tjejer (killar går också)

Nästa bild i på sen välkommen!:

  Detta är det sista rummet! //öNSKAR EN GLAD ANKAN!

Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards