petsbloggen

Alla inlägg under januari 2012

Av ankan och lajsan - 15 januari 2012 12:32

Nu var det ju ett tag sen vi bloggade men nu tänker vi börja igen! Jag tänkte att berätta lite om min jul och så ska dagens sötes och släppas fri! Min jul var super! Jag fick många bra och roliga presenter.

Jag fick pengar till min alldeles egnadator som jag sitter vid nu! Jag fick 2500 kr.

Jag fick en burk men moln på. Rosa med vita moln Så här såg den ut: Jag fick den som är störst!

Sen fick jag pennor och papper i olika färger! Och myckeeeet mer....

Okej dags för.....

  Och dagen sötis är en....



  Hund!!

Som ni ser sitter hunden i en kaffekopp. Tänk då va liten hunder är!

Det var allt för mig!

Hej svejs i lingon skogen!






Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards