petsbloggen

Alla inlägg under november 2012

Av ankan och lajsan - 13 november 2012 17:37

Hej på er!!!! Vad har ni gjort idag? jag har varit i skolan hehehe ganska normalt. Jag ska lägga ut lite insperationsblider oj det var ett långt ord. ///lajsan:) ps det blir djurbilder!!!!

Av ankan och lajsan - 10 november 2012 20:55

Hej!!! Jag gillar verkligen  one diretion. Dom är så bra asså jag kan nästan inte sluta lyssna på dom.Idag var jag och tittade på magadaska 3 med pappa,syrran och några syslingar. Om ni inte sett den innan så tycker jag att ni ska titta på den!!!! ////lajsan

??

Av ankan och lajsan - 7 november 2012 19:55

Hej på er alla!!!! Jag har tänkt på en sak jag älskar värkligen one diretion. Gillar ni dom? I såfall vilken av dom? Jag tycker mest om naill han är så sööööt? kram lajsan

:)

Av ankan och lajsan - 4 november 2012 19:36

Hej på er alla läsare! Det var ju ett tag sen jag bloggade sist men jag har haft mycket saker att göra! Men nu har jag tänkt börja igen. Imon ska jag och Lisa och bada i växjö

Ska bli super kul. Hoppas ni haft ett bra höstlov    De har jag haft.

Igår va jag och körde laserdome. Det var sååååå.... kul. Bjuder på lite bilder:

 

    

Ha en bra kväll! Hejdå!  //Agnes

 

 

 


hej

Av ankan och lajsan - 4 november 2012 13:52

Hej på er!!!! Jag och ankan har tänkt lite så vi bestämde att vi inte bara lägger ut  djurbilder och skriver om dom. Så vi ska börja med att lägga allt möjligt på bloggen.Hoppas ni ändå  fortsätter att följa denna bloggen!!! Nu blir det insprations bilder.  

 

         Kram  Lajsan   


Av ankan och lajsan - 3 november 2012 09:50

Jag är så ledsen idag för att inte vi ska gå på bio.Mamma var så förkyld:( men men. Nu ska jag äta frukost. Det blir nog bara en bild så bye bye //lajsan

Av ankan och lajsan - 2 november 2012 10:54

Hej på er alla   I morgon ska jag på bio men min familj och syrrans kompis.Det blir skojjigt och sen ska vi till några vänner till  oss.  Nu nlir det lite sötisar ♥♥♥♥♥♥

       Stora kramar lajsan♥♥♥

Av ankan och lajsan - 1 november 2012 19:14

Hej!!! Nu är det äntligen höstlov.Det är väll skönt?? Idag var farmor och farfar hos oss det var roligt.Fyrar ni halloween?? På lördag ska vi till några vänner det blir skojjigt!! Här kommer lite blandade bilder.Hoppas ni mår bra det gör jag <3//lajsan

Photo Flipbook Slideshow Maker

Hej & välkommen till våran blogg!Vi är två roliga och djur älskande tjejer! Här kan du läsa veckans sötis och mycket mer!
Kramisar 2 roliga petsälskare!

     

 



4 besvarade frågor

♥Rösta nu♥

Vilket djur är sötast?
 Vattensvin
 Minigris
 Mårdhund
 Lodjur
 Giraff
 Panda
 Koala
 Isbjörn

♥År,månader och dagar♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

♥Sök här♥

♥Länkisar♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Lime Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards